13 BODŮ
13 BODŮ

Obchodní podmínky – čtete je? Já nikdy, ale vždy s nimi souhlasím, takže ve stručnosti, jednoduše a snad trochu zábavněji – protože to tu prý musí být.

  1. Prodávajícím jsem já, Kristýna Zachová, identifikační číslo: 87724189. Své výrobky prodávám prostřednictvím internetového obchodu www.paracord4dogs.cz
  2. Paracord výrobky můžete nakupovat bez registrace nebo s vytvořením uživatelského účtu. Vámi napsané údaje v účtu, považuji za správné a věřím, že správné jsou. Jako bonus mohu slíbit, že reklamní maily neposílám – sama to nesnáším. Přihlašovací údaje jsou jen pro Vás. Pokud je prozradíte třetí osobě, nenesu za to odpovědnost. Pro mě jsou přísně tajné, stejně tak jako všechny Vaše osobní údaje.
  3. Výrobky v eshopu jsou uvedeny s cenami, které se však na základě přesných mír mohou měnit. Jako prodávající jsem povinna Vás o ceně vždy předem informovat.
  4. Všechny nabízené výrobky jsou nezávazné – pokud si vyberete výrobek, který již nelze vyrobit (nedostupný materiál, nevhodné zpracování), budu vám muset sdělit, že objednávku nezhotovím, ale určitě vybereme něco jiného a lepšího.
  5. Při objednávce vyplňujete objednávkový formulář, ve kterém jsou informace o objednaném zboží, které jste vložili do virtuálního košíku, informace o způsobu doručení, a o nákladech spojených s tím nejpříjemnějším – doručením.
  6. Jakmile kliknete na tlačítko „OBJEDNAT“, dostávám email s názvem „Nová objednávka“ – nejhezčí email z celého dne. Z mé strany pak můžete jistě očekávat email s potvrzením a dodatečnými dotazy – kterých někdy nebývá málo. A tím už mezi námi vzniká vztah – nebojte, jen smluvní.
  7. Vy i já máme stejnou možnost – měnit a vymýšlet. Ovšem pozor – jen do doby, než začnu vyrábět.
  8. Pokud jste mi v minulosti od hotové objednávky utekli a nechali mi zde ležet hotový výrobek bez majitele (na poště nebo u mě doma), mám díky této špatné zkušenosti obavy, a může se stát, že odmítnu vyrábět. Naštěstí k této situaci již nedochází, a tak bod č.8 berme jako bezpředmětný.
  9. Po přesné domluvě na objednávce a odsouhlasení z vaší i mé strany, zašlu platební údaje pro bezhotovostní platbu. Do této doby stále ještě neprobíhá žádná výroba – to je opatření k bodu č. 9 (ano, stalo se mi to). A právě proto také na dobírku nezasílám.
  10. Stále ještě máte možnost si to rozmyslet.
  11. Po připsání částky na účet začínám s výrobou. Jakmile mám hotovo, ozývám se s radostnou zprávou a odesílám.
  12. Obojek nesedí? Nevadí, vraťte jej zpět do balíčku, napište a domluvíme se na dalším řešení (vrácení peněz za výrobek na účet / nový obojek či vodítko) Že Váš pejsek obojek nosil, a až pak jste zjistili, že nesedí? Tak to už problém bude. Nošené obojky jsou jako nošené trenky – vyperete, ale nové již nikdy nebudou. Je to taková ta věta - Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené.
  13. Já, jako prodávající, odpovídám za to, že prodávaný výrobek je ve shodě s tím, co bylo objednáno a zejména zasílám výrobek bez vad. Pojďme si ale narovinu říci, co je největší společnou podmínkou – přeci spokojený zákazník.